Opret dig som kandidat

Opret en profil via knappen her under i vores system og få mulighed for at blive vikar hos os.

Spørgsmål & svar

Hvordan bliver jeg vikar?

Hvis du gerne vil være vikar hos Profil Match skal du sende os en ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Herefter kontakter vores danske eller engelsk-talende afdeling dig, så vi kan finde ud af hvorvidt der er et match.

Fordele som vikar

  • Som vikar sørger vi for, at du er i trygge hænder.
  • Vi koordinerer alt med din fremtidige arbejdssgiver.
  • Vi tager os af alle praktikaliteterne.
  • Du får stor fleksibilitet og et job, som kan tilpasses ud fra din hverdag og dit liv.

Hvor lang tid tager det, at blive vikar?

Vi kan ofte få dig i arbejde hos store virksomheder inden for få dage, da vi er landsdækkende og har et tæt samarbejde med de store virksomheder i Danmark.

I hvilke brancher kan jeg blive vikar?

Vi tilbyder vikarjobs indenfor alle genre, men især indenfor Lager, Logistik og Byggebranchen er vi specialister.

Vi har mere end 20 års erfaring med at matche arbejdsgiver og vikar bedst muligt. Søger du et job som lagermedarbejder? Så tøv ikke med at kontakte os.

Vi kan ofte få dig i arbejde indenfor få dage. Som vikar arbejder vi under dine præmisser, så du bestemmer selv om du søger dagsvagter, nattevagter eller om du søger langvarende eller kortvarende arbejde. Vi finder jobbet der passer til dig.

Hvad sker der, når jeg har ansøgt som vikar?

Din mail bliver modtaget af vores rekrutteringsafdeling og du vil modtage et spørgeskema fra os. På baggrund af dette vil vi indkalde dig til et interview, hvis vi kan se et match med en af vores virksomheder.

Hvornår får jeg min løn udbetalt?

Din løn bliver altid udbetalt onsdage i lige uger. For flere detaljer er det muligt at se en udbetalingskalender på forsiden af Kandidatweb.

Hvordan sygemelder jeg mig?

Du sygemelder dig via telefon/telefonsvarerbesked. Du skal afgive din besked på hovednummer +45 33 32 33 14 senest 3 timer inden vagtstart. Ringer du udenfor telefontiden skal du indtale en telefonsvarerbesked til os. Sygemelding pr. email gælder ikke.

Hvornår har I åbent?

Kontoret i Glostrup (Mandag – fredag)
Telefontid: 08:00 – 16:00

Vagttelefon (Mandag – fredag)
05:30 – 23:00

Vagttelefon (Lørdag – Søndag)
07:00 – 20:00

Telefonen bliver ikke besvaret – hvad gør jeg?

I tilfælde af at du ikke kan få fat i en medarbejder, skal du indtale en telefonsvarerbesked.

Hvordan godkender jeg mine timer?

Det er muligt at godkende dine timer via kandidatweb eller Staffz-app’en. Husk at alle timer skal godkendes senest den efterfølgende mandag kl. 09:00 om morgenen.

Hvordan får jeg hurtigt tilbudt et job?

Sørg for at have så mange dokumenter klar til os, som muligt. Ud over lovpligtige dokumenter er diverse beviser, CV og lignende vigtigt for os, så vi hurtigt kan finde et match til dig.

Derfor vælger mange at søge job via Profil Match

 

  • Du vælger hvor og hvad du gerne vil arbejde med
    – Så er det vores job at finde det rigtige match til dig.
  • Du får en unik mulighed for at få et springbræt til fast arbejde.
  • Vi sørger for du bliver sat ind i tingene og får ordentlig oplæring.
  • Du får en ordentlig og overenskomstmæssig løn.
  • Vi sætter en ære i at du arbejder i et godt miljø.